vineri, 27 aprilie 2012

Oja magnetica

 Nu cu mult timp in urma am facut o escala la mall, in drum spre casa, si mi-am luat de la un stand Flormar renumita oja magnetica de culoarea albastra. Foarte entuziasmata, cand am ajuns acasa am desfacut-o si am incercat-o prima data pe prietena mea, dar a esuat. Abia apoi am realizat ca tineam magnetul invers.
Nu sunt degetele mele, dar eu am aceeasi culoare si am vrut sa va faceti o idee :))

 Cand mi-am pus primul strat, era prea gros, iar efectul nu a iesit ca la carte. La al doilea am tinut 10 secunde (asa cum scria pe prospect), dar tot nu a iesit. Prietena mea m-a ajutat si a tinut magnetul aproape de unghie (foarte aproape!) pentru 50 de secunde, zicand dupa aceea "Vezi de ce nu e bine sa citesti instructiunile?".
 Sincer, desi nebuna dupa modelele pe unghii si oja in general, nu am considerat acest lac  magnetic extraordinar, iar asta nu din cauza timpului indelungat de aplicare. In orice caz, sunt o persoana deschisa pentru idei noi si poate ca imi voi lua una noua cand mi se va termina aceasta. Efectul este interesant si frumos de privit, iar eu sper sa ma bucur de el in aceste zile libere, caci va trebui sa renunt odata cu venirea scolii.
 Oricum, efectul a iesit bine (intr-un final!) si recomand oja celor pasionati de nail art sau celor care vor sa iasa in evidenta cu o manichiura speciala.

 Voi ce credeti despre oja magnetica? Care este culoarea voastra preferata?Ati cumpara asa ceva? Lasati-ma sa stiu scriindu-mi un comentariu dedsubt :D


Asta e cam tot pentru azi Va puup! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu